Reklamačný poriadok
Na všetky produkty poskytujeme záruku 2 roky od jeho prevzatia zákazníkom. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že pri DVD tituloch a časopisoch sa záruka vzťahuje iba na technický stav, nie na obsah! Záruka sa vzťahuje na výrobné a materiálové chyby, ktoré nevznikli nesprávnym používaním tovaru. Za nesprávne používanie a za škody vzniknuté používaním produktov neberieme zodpovednosť.
Zákazník je povinný si dodaný a nepoužitý tovar skontrolovať a o prípadných chybách nás čo najskôr informovať najlepšie cez e-mail alebo telefonicky. Reklamácie sa spravidla vybavujú obratom, výmenou chybného výrobku, ak je u nás skladom. Najneskôr však do 30 dní.
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu korešpondenčnú adresu alebo doniesť osobne. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamačný formulár posielame v každej zásielke. Ak ste ho nedostali, môžete použiť hocijaký univerzálny. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu).
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej podania na poštovú prepravu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
- Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
- Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
- Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
- Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom doručovateľovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
Adresa na vrátenie tovaru:
Flanders, s.r.o.
Na Stanicu 7a
010 04 Žilina
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
Pokiaľ Vám dodaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho do 14 dní vrátiť a my Vám vrátime peniaze na Váš bežný účet alebo na adresu. Tovar musí byť v pôvodnom balení a so všetkými súčasťami. Nesmie byť poškodený ani zašpinený. Musí byť schopný ďalšieho predaja.
Ak idete využiť možnosť vrátenia tovaru, prosíme Vás, informujte nás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky. Tovar primerane zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu. Neposielajte ho na dobierku!!!
Adresa na vrátenie tovaru:
Flanders, s.r.o.
Na Stanicu 7a
010 09 Žilina