Váš nákupný košík je prázdny.

Spolu: 0 €

 

Obchodné podmienky

Kliknite na znak + pre rozbalenie jednotlivých bodov.

Prijatie objednávky

Všetky objednávky považujeme za záväzné. Objednávku tovaru môžete uskutočniť cez internetový systém. O prijatí objednávky Vás budeme informovať cez e-mail. Aby ste mohli v našom sexshope nakupovať, nie je potrebná registrácia. Tovar v našom obchode si môžu objednávať iba osoby staršie ako 18 rokov.

Dodanie

Náš sexshop má väčšinu tovaru spravidla na sklade. Vašu objednávku sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase. Pokiaľ tovar nemáme skladom a dodacia lehota by mala byť dlhšia ako 5 dní, pošleme Vám e-mail, kde Vás budeme informovať o približnej dodacej lehote. Tovar posielame prostredníctvom Slovenskej pošty a prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Doba doručenia tovaru Slovenskou poštou je 2-3 dni. Kuriérom obržíte tovar do 24 hodín. O odoslaní balíčka Vás informujeme e-mailom, kde uvádzame aj podacie číslo na pošte. Ak približne do 5 dní tovar nedostanete, choďte sa, prosím informovať na Vašu poštu! Dosť často sa stáva, že pošta nenechá avízo o zásielke, ktorú potom vráti ako neprevzatú. Napriek našej snahe vybaviť každú objednávku čo najrýchlejšie, vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej lehoty, o tom Vás však budeme samozrejme informovať e-mailom a môžete sa rozhodnúť či túto lehotu akceptujete.

Diskrétnosť

Zaručujeme maximálnu diskrétnosť!
Príde Vám nenápadný balíček bez akýchkoľvek vonkajších označení (žiadny sex shop alebo crazy sexshop). V prípade ešte väčšieho zabezpečenia zásielky pred nepovolanými, môžeme Vám to poslať "do vlastných rúk". Ak máte špeciálne požiadavky na doručenie, doplňte to prosím v poznámke pri odosielaní objednávky. Nie je to problém - diskrétnosť je prvoradá, môžete sa na nás spoľahnúť!

Poštovné

Náklady na poštovné a balné sa účtujú podľa hodnoty objednávky a to následovne:

 

Slovenská pošta, Kuriér DPD

Výška objednávky
Poštovné a balné
platí pre všetky spôsoby dopravy
do 20 €
3,90 €
20 - 40 €
2,90 €
nad 40 €
zadarmo

Poštovné do Českej republiky

Výška objednávky
Poštovné a balné
platí pre všetky spôsoby dopravy
do 23 €
4,58 €
23 - 46 €
3,04 €
nad 46 €
zadarmo

V ČR Vám zásielku doručí Česká pošta alebo kuriér PPL - môžete si vybrať pri odosielaní objednávky. Pri dobierke doručovateľovi zaplatíte v Kč, hodnota EUR bude prepočítaná aktuálnym kurzom.

Platba


Za tovar môžete zaplatiť nasledovnými spôsobmi:


Dobierka - platba doručovateľovi v hotovosti pri prevzatí zásielky:
Za objednaný tovar zaplatíte priamo poštovému doručovateľovi, alebo na pošte pri preberaní zásielky. Po úhrade Vám pošta odovzdá zásielku. Rovnakým spôsobom zaplatíte aj kurierovi pri doručení zásielky. Od pošty, takisto od kuriera vyžadujte doklad o zaplatení! To bude doklad o Vašej úhrade faktúry, ktorá sa nachádza v zásielke.



Bankový prevod - úhrada vopred na náš bankový účet:
Po prijatí objednávky Vám príde e-mail s jej potvrdením. V e-maili budete mať údaje potrebné na uskutočnenie bankového prevodu. Po pripísaní úhrady na náš účet Vám bude tovar odoslaný. Úhradu je potrebné urobiť do 5 dní od objednávky. Neplaťte prosím na pošte poukážkou!



Platba pri osobnom prevzatí v Žiline:
Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne v našom sklade na adrese Flanders, s.r.o., Na Stanicu 7a, 010 09 Žilina Objednávku je nutné odoslať cez náš sexshop. Po prijatí objednávky vás budeme kontaktovať a upresníme s vami termín prevzatia. Poštovné sa pri tomto spôsobe neplatí.



Objednávky vyššej hodnoty a nových zákazníkov spravidla e-mailom alebo telefonicky overujeme, prípadne (podľa charakteru objednaného tovaru) vyžadujeme uhradiť symbolickú zálohovú úhradu, nakoľko sa nám balíčky veľmi často vracali ako neprevzaté.



Na dobierku posielame od sumy 8 € a maximálne do 300 € vrátane poštovného. Pri objednávke, ktorej hodnota vrátane poštovného je menej ako 8 € je potrebné uhradiť celú sumu vopred prevodom na účet. Takisto, ak si objednáte tovar vyššej hodnoty, rozdiel (od 300 €) je potrebné uhradiť prevodom.

Reklamácie


Reklamačný poriadok


Na všetky produkty poskytujeme záruku 2 roky od jeho prevzatia zákazníkom. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že pri DVD tituloch a časopisoch sa záruka vzťahuje iba na technický stav, nie na obsah! Záruka sa vzťahuje na výrobné a materiálové chyby, ktoré nevznikli nesprávnym používaním tovaru. Za nesprávne používanie a za škody vzniknuté používaním produktov neberieme zodpovednosť.


Zákazník je povinný si dodaný a nepoužitý tovar skontrolovať a o prípadných chybách nás čo najskôr informovať najlepšie cez e-mail alebo telefonicky. Reklamácie sa spravidla vybavujú obratom, výmenou chybného výrobku, ak je u nás skladom. Najneskôr však do 30 dní.



Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu korešpondenčnú adresu alebo doniesť osobne. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamačný formulár posielame v každej zásielke. Ak ste ho nedostali, môžete použiť hocijaký univerzálny. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu).


Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej podania na poštovú prepravu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.


Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.



Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:


- Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
- Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
- Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
- Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom doručovateľovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.


Adresa na vrátenie tovaru:
Flanders, s.r.o.
Na Stanicu 7a
010 04 Žilina


Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa


Pokiaľ Vám dodaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho do 14 dní vrátiť a my Vám vrátime peniaze na Váš bežný účet alebo na adresu. Tovar musí byť v pôvodnom balení a so všetkými súčasťami. Nesmie byť poškodený ani zašpinený. Musí byť schopný ďalšieho predaja.


Ak idete využiť možnosť vrátenia tovaru, prosíme Vás, informujte nás o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky. Tovar primerane zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu. Neposielajte ho na dobierku!!!


Adresa na vrátenie tovaru:
Flanders, s.r.o.
Na Stanicu 7a
010 09 Žilina